Byter om

Okej, har blivit för lat för att skriva på engelska plus att jag inte litar på min engelska längre här borta - vågar inte lyssna på kinesernas engelska lektioner för jag märker att lärarna ibland säger fel.

Min blogg uppdateras dåligt men det är för jag har så otrolígt fullt i veckorna och helgen oftast också. Men ska bli lite bättre nu.

Något jag kan berätta om denna natt. Drömde samma dröm om och om igen hela natten, mardrömmar. Mardrömmar att jag har 3 månader kvar i Kina och helt plötsligt var jag redan hemma. Men sen vaknar jag och är fortfarande kvar här,och lättnar - jag har fortfarande 8 underbara månader kvar.

Jag älskar mitt utbytesår så otroligt mycket och det här är verkligen min vardag nu. Självklart är det massa grejer som jag stör mig på här borta, men jag är van. Det är som mitt vanliga liv, tanken på något annat känns konstigt.

Nu ska jag njuta av min söndag här med både studier och shoppa med min kinesiska kompis.




 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu