Konstiga grejer

De flesta undrar om jag har ätit några konstiga grejer och maträtter här borta och det gör jag väl.
Som jag nämnt innan har det varit svan, kycklinghjärta, kycklingfötter etc. Nu är det även grishjärta och förlåt mig för detta vissa personer, men hund har jag också provat. Och det är precis vad det här året handlar om att prova nya saker, bli en del av kulturen. Handlar ju absolut inte bara om mat, menar i princip allting!

 

Hund...


Grishjärta

Postat av: Anonym

haha bra för dig!
men det där med svan får du nog ändra på, enligt vår "expert" här är det inte svan utan en större vit gås/anka. svan ätes INTE i Kina, det är en vacker fågel (men blir översatt till detta på engelska).

Svar: ahaa,det är väl det som är felet då haha!
chinanna.blogg.se

2012-11-06 @ 11:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu